5 Easy Facts About ماگ حرارتی Described

Wiki Article

کتاب، لوازم تحریر و هنر لوازم تحریر آلات موسیقی گیتار

مدل های ساخت شومینه تزیینی با ایده های جالب، جذاب و ساده

مدل ماگ ماگ حرارتی ساده, ماگ حرارتی دسته قلبی, ماگ حرارتی قلبی, ماگ حرارتی اکلیلی, ماگ حرارتی دسته قلبی اکلیلی, فنجان حرارتی

ماگ حرارتی یا ماگ جادویی یکی از انواع جذاب ماگ قهوه یا دیگر نوشیدنی های گرم است که هنگام پر شدن با مایع داغ تغییر رنگ می دهد. این اثر بخاطر استفاده از نوعی جوهر اکسید شده ایجاد می شود.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!

ماگ حرارتی، که به نام لیوان حرارتی یا لیوان جادویی نیز شناخته میشود، نوعی لیوان سرامیکی میباشد که با ریختن نوشیدنی های گرم، طرح یا تصویر پنهان روی آن ظاهر میشود و حسی از جادو و شگفتی را به ارمغان می‌آورد.

همچنین تکدو در مناسبتی ها و روزهای ویژه تخفیفات و هدایایی در نظر گرفته است. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام یا صفحات مجازی دیگر از تخفیفات تکدو باخبر شوید.

یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار این روزها در لیوان های تبلیغاتی که مشتریان زیادی را جذب خود کرده است لیوان حرارتی سفارشی با عکس دلخواه است که به دلیل خاصیت جادویی خود در برنامه های تبلیغاتی ، هدایای تبلیغاتی ، کادوهای مناسبتی مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر می توان از ماگ های شیشه ای و اکلیلی نیز که دارای جوهر اکسید شده یا همان لوکو دای هستند، نیز برای تبلیغات استفاده نمود.گستردگی و تنوع بیش از حد این ماگ ها موجب شده تا امروزه کسب و کار های مختلف با توجه به بودجه مالی و همچنین محتوای کسب و کار خود نسبت به سفارش و خریداری انواع مختلف آنها اقدام نمایند و طرح و رنگ این ماگ ها را متناسب با نوع فعالیتشان تغییر دهند.

کالای ورزشی قمقمه و شیکر ورزش های آبی عینک شنا لوازم جانبی شنا ورزش های رزمی تجهیزات تمرین بند و مچ بند بند مچ بند ورزش هوازی و بدنسازی تجهیزات ایروبیک و تناسب اندام بارفیکس ورزش های سواری دوچرخه ورزش های توپی توپ تجهیزات هواداری

نوشیدن مایعات در لیوانهای مسی به علت اثر ضد باکتریایی فلز مس برای سلامتی مفید است و به هضم غذا و ماگ حرارتی تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و به علت داغ شدن سریع جداره های لیوانهای مسی از آنها اغلب برای نوشیدن مایعات سرد استفاده میشود.

ماگ های مسافرتی دارای انواع مختلفی هستند و از نظر گنجایش و شکل ظاهری با هم متفاوت هستند.

نوشته: جملات انگیزشی، اشعار، جملات طنز، نام یا نام خانوادگی، تاریخ تولد یا سالگرد

فقط تفاوت آن با ماگ های معمولی در لایه ی بیرونی لیوان می باشد که سطح آن با جوهر مشکی خاصی اکسیده و پوشانده شده است.

Report this wiki page